ماکروسافت همچنان به ویندوز 10 موبایل تعهد دارد و به پشتیبانی ادامه خواهد داد

شاید برای اینکه بفهمیم ویندوز ۱۰ موبایل برای مایکروسافت این محصول در چه جایگاهی و الویتی قرار دارد دیگر نیازی به منبع قوی تر و رسمی تر از منبع اصلی یعنی جو بلفیور یکی از چهره های سابق ویندوز موبایل سراغ نداریم! جو بلفیور که به مدل موهای خاص خود همیشه در مایکروسافت چهره خاص و عام بود، امروز به چند تویت مختلف درباره ویندوز ۱۰ موبایل پاسخ داد، در ادامه با مایکروسافت لایف همراه باشید.

جو بلیفور در پاسخ به یکی از کاربران که پرسیده بود آیا کاشی های زنده به پلتفرم اندروید آورده میشود پاسخ داد:
بسیاری از مردم این سوال را پرسیده اند، باید بگویم که این کار دشواری است زیرا که به برنامه های زیادی برای پشتیبانی از کاشی ها خود نیازمندیم!
کاربر دیگری پرسیده بود که آیا وقت کنار گذاشتن ویندوز موبایل فرا رسیده است جو در تویتی پاسخ داد:
بستگی دارد که شما چه کسی هستید! بسیاری از کارمندان دیگر شرکتها به طور گستره از این محصول استفاده می کنند و ما آن ها پشتیبانی می کنیم.
و در تویت دیگر برای پاسخ به همین کاربر گفت:
من به عنوان یک کاربر منحصر به فرد برای دسترسی به برنامه های بیشتر پلتفرم خود را تغییر داده ام و ما هم از این کاربران حمایت خواهیم کرد! چه چیزی برای تو بهترین انتخابه …
کاربر دیگری گفته بود که ما افرادی هستیم از ویندوز موبایل استفاده میکنیم آیا شما از این افردا حمایت نمی کنید جو در پاسخ گفت :
ما همچنان خود را متعهد به پلتفرم ویندوز ۱۰ موبایل میدانیم و به رفع باگ و بروز رسانی های امنیتی خواهیم پرداخت ولی در حال حاضر خبری از قابلیت های جدید نخواهد بود و ما تمرکزی روی این زمینه نداریم!
یکی دیگر از طرفداری مایکروسافت از جو این سوال را مطرح کرده بود که برای من بهترین پلتفرم ویندوز موبایل است و بعلاوه (کمبود برنامه در استور) مشکل بزرگی برای من است و ما برنامه های بیشتر نیاز داریم ، برای جذب توسعه دهنده ها راهی پیدا کنید!
ما خیلی سخت تلاش کردیم که برنامه های بیشتری توسعه بدهیم، پول زیادی هم پرداخت می شود تا برنامه ها توسعه داده شوند اما حجم کاربران برای اینکه شرکت ها را ترغیب به سرمایه گذاری در این زمینه کند خیلی کم است!
خیلی واضح و سرد و واقع گرایانه اگر به وضعیت ویندوز موبایل نگاه کنیم نمیدانیم چه کسی واقعا برای توسعه ویندوز موبایل کمک خواهد کرد؟
طرفداران برجسته ویندوز موبایل مدتهاست که امیدوار هستند که مایکروسافت به زودی برنامه هایی را برای ویندوز موبایل برنامه ریزی کند، اما همانطور که بلفیور در اینجا توضیح می دهد، ویژگی های جدید و سخت افزار در طرح مایکروسافت برای ویندوز موبایل در در حال حاضر وجود خارجی ندارد. به عنوان یک استراتژی درست است  توسعه ویندوز موبایل باید انجام شود که به لطف ساتیا نادلا مدیر عامل مایکروسافت کسی که در زمان مدیریت او هیچ وقت ویندوز فون در مسیر رشد قرار نگرفت و روی خوشی به کاربران و طرفداران این پلتفرم نشان نداد، اشتباهات قبلی و سلسله وار مایکروسافت پلتفرم ویندوز فون را در بازار به شکست رسانده است مگر اینکه آنها چیزی در چنته داشته باشند ولی در حال حاضر نشانه ای از پیروزی در بازار موبایل برای مایکروسافت وجود ندارد…

نظرات